produkty
Všechny láhve na pití neobsahují BPA?
Ano, samozřejmě! Všechny láhve na pití jsou vyrobeny ze 100% plastu bez BPA.
Jsou lahve na pití vhodné do myčky?
Důrazně nedoporučujeme vkládat láhve na pití do myčky nádobí. Lahve na pití doporučujeme čistit vlažnou vodou a mýdlem. K čištění láhve na pití nepoužívejte bělidlo, aby se zachovaly správné barvy.
Produkt, který si chci objednat, je vyprodaný. Co teď?
Produkt, který si chci objednat, je vyprodaný. Co teď?
Abyste byli co nejdříve informováni o nových skladových zásobách, doporučujeme vám zadat svou e-mailovou adresu pro produkt pod tlačítkem 'Vyprodáno'. Jakmile bude produkt opět dostupný, obratem obdržíte e-mail.
Zadal jsem předobjednávku. Kdy obdržím svou objednávku?
Pokud jste provedli předobjednávku, je to uvedeno u produktu, od kdy očekáváme, že bude možné odeslat. To znamená, že doručíme do 1 až 2 dnů od uvedeného data. Pokud by se cokoliv změnilo, budeme vás neprodleně informovat.
Objednat
Neobdržel jsem potvrzovací e-mail?
Je nám líto, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail! Pro jistotu prosím zkontrolujte pole se spamem. Občas se může stát, že některé e-maily skončí ve spamové schránce. Nic jsem neobdržel Pošlete nám e-mail..
Zadal jsem špatně údaje o adrese, co teď?
Zašlete nám co nejdříve e-mail se správnou adresou a číslem objednávky. Takto můžeme co nejrychleji upravit detaily adresy. Po zpracování Vaší objednávky již bohužel není možné údaje měnit. V tomto případě je zákazník odpovědný za úhradu nákladů na dopravu na správnou adresu.
Chci zrušit svou objednávku a ještě jsem neobdržel track & trace, je to možné??
Pokud jste si vybrali zboží, které není personalizované, je samozřejmě možné objednávku zrušit. Objednali jste si personalizovanou položku Pak je možné objednávku zrušit pouze v případě, že ještě nebyla námi zpracována..
Dodací lhůta a doprava
Jaká je dodací lhůta?
Zkontrolujte všechny dodací lhůty pro každou zemi tady v Zásadách dopravy
Musím platit náklady na dopravu?
Zkontrolujte všechny ceny dopravy zdarma pro každou zemitady v Zásadách dopravy
Mohu sledovat stav své objednávky?
Jakmile bude váš balíček odeslán, obdržíte potvrzení o odeslání obsahující odkaz track & trace, pomocí kterého můžete sledovat svůj balíček.
Můj balíček nebyl doručen, co mám teď dělat?
Je možné, že se váš balíček zpozdil dopravcem. Doporučujeme vám bedlivě sledovat stopu a trasování. Jakmile bude znám nový termín dodání, bude viditelný v track & trace. Pokud máte pocit, že něco není v pořádku, pošlete nám prosím e-mail.
Je možné, že se váš balíček zpozdil dopravcem. Doporučujeme vám bedlivě sledovat stopu a trasování. Jakmile bude znám nový termín dodání, bude viditelný v track & trace. Pokud máte pocit, že něco není v pořádku, pošlete nám prosím e-mail.
Moje objednávka není kompletní, co teď??
Když jste obdrželi objednávku a ta není kompletní nebo jste obdrželi nesprávnou položku. Pošlete nám e-mail, vždy uvádějte číslo objednávky a zašlete fotografii došlých věcí, abychom vám mohli okamžitě pomoci.
Vrátit se
Mohu vrátit svou objednávku??
Personalizované zboží není možné vracet. Pokud nejste spokojeni nebo je produkt při převzetí poškozen, kontaktujte nás, abychom společně našli řešení. Objednali jste si zboží, které není personalizované Pak můžete toto zboží vrátit do 14 dnů od obdržení, ale zboží musí být nepoužité a stále v původním obalu..
Objednávku jsem obdržel poškozenou. Co teď?
Bohužel se může stát, že se Vaše objednávka během přepravy poškodí. Samozřejmě to chceme vyřešit za vás. Okamžitě nám pošlete e-mail, vždy uvádějte číslo objednávky a zašlete fotografii závady, abychom vám mohli okamžitě pomoci.
Jak získám peníze zpět?
Vrácení zboží probíhá do 7 pracovních dnů od příjezdu. Nákupní částku poté obdržíte po 1 až 3 pracovních dnech stejným způsobem jako při platbě. Pokud od doručení balíku k nám uplynulo déle než 7 pracovních dnů, pro jistotu nás prosím kontaktujte.
Platební a slevový kód
Jakou platební metodu mohu použít?
K platbě můžete použít:
ideál
S iDeal můžete platit online prostřednictvím důvěryhodného online platebního prostředí vaší vlastní banky.
Kreditní karta
Platit můžete kartami MasterCard, VISA nebo American Express.
PayPal
PayPal je celosvětový online platební systém používaný soukromými osobami a internetovými obchody. Připojte svůj bankovní účet nebo kreditní kartu a zaplaťte svým účtem během několika sekund.
Bancontact
Belgičtí zákazníci mohou snadno platit prostřednictvím vlastního důvěryhodného a bezpečného bankovního prostředí.
SOFORT bankovnictví Plaťte snadno bankovním převodem. Velmi oblíbené u našich německých zákazníků.
Zapomněl jsem použít slevový kód. Co teď?
Před odesláním objednávky je nutné zadat slevový kód v pokladně. Dodatečně bohužel není možné slevový kód vyřídit.